Amnesty hevur limir og skrivstovur kring allan heim – eisini í Føroyum. VIRÐSGRUNDARLAGIÐ HJÁ FØROYA DEILD ER ST-YVIRLÝSINGIN UM MANNARÆTTINDI FRÁ 1948. VISIÓNIN ER EIN HEIMUR, HAR ØLL MENNISKJU HAVA ØLL TEY 30 RÆTTINDINI Í ST-YVIRLÝSINGINI UM MANNARÆTTINDI UMFRAMT TEY RÆTTINDI, SUM AÐRIR ALTJÓÐA SÁTTMÁLAR STAÐFESTA.

Myndin er tikin á 50 ára føringardegnum hjá Amnesty Føroyum, sum var í 2015.

Høvuðsmál

Amnesty International Føroyar hevur trý høvuðsmál

1. AT UPPLÝSA UM ALTJÓÐA MANNARÆTTINDI
2. AT UPPLÝSA UM og ávirka MANNARÆTTINDASTØÐUNA ÚTI Í HEIMI
3. AT UPPLÝSA UM og ávrika MANNARÆTTINDASTØÐUNA HER HEIMA

Fyri at røkka hesum málum, mugu vit arbeiða upp á ymiskar mátar t.d. leggja vit trýst á politikarar, skipa fyri kunnandi átøkum, savna inn undirskriftir og at skriva fyri lívi.

TAÐ BYRJAÐI Í 1965

Í 1965 tók Roland Thomsen stig til at seta Amnesty á stovn í Føroyum saman við Jóhonnu Jensen, Eyðun Johannesen, Finni Johannesen og Poul Skårup. Deildin í Føroyum er tí ein av teimum elstu deildunum hjá Amnesty yvirhøvur.

Fyrstu nógvu árini var Amnesty í Føroyum einans ein sjálvboðin nevnd, men nú hava vit eina skrivstovu við tveimum fólkum.

Nevndin 2021/2022

Ein sjálvboðin nevnd verður vald á hvørjum ári. Hesi eru nevndar- og tiltakslimir 2021/2022:

Turið Maria Jóhansdóttir

Regin Berg

Barbara Jacobsen

Annika Malunardóttir

Ugur Kevioglu

Heiða G. Nolsøe

Milia Egilsnes

Dánjal H. Augustinessen

STARVSFÓLK

Katrin

Katrin á Neystabø

Aðalskrivari

Elsa Wraae

Samskipari

Til fjølmiðlar

Í SAMBANDI VIÐ ALMENNAR VIÐMERKINGAR HEVUR NEVNDIN SAMTYKT, AT TAÐ ER AÐALSKRIVARIN HJÁ FØROYA DEILD, SUM UMBOÐAR SJÓNARMIÐINI HJÁ AMNESTY INTERNATIONAL.